Followers

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Saturday, September 26, 2015

FAKTA TENTANG AIR



Assalamualaikum...
hi bloggers...
lamanya terasa tak update blog saya ni...almaklumlah cuti hari raya...kita pun cutilah hehe

harini saya nak kongsi tentang fakta air...


takut kan fakta ni...itu baru setitis, kalau segelas...kalau sebotol...dan sumber air kita sekarang pun dah tercemar...takut pulak air yang tercemar ni masuk dalam badan kita...
tapi sehari kita kena minum  sekurang-kurangnya 2 liter air kosong...banyaknya nak minum air sehari...korang tau tak, dulu saya tak suka minum air...lagi-lagi air kosong...kadang-kadang sehari tak minum air...kalau air manis...lagi-lagi ada ais, laju je...lama kelamaan saya sedar saya sayangkan badan saya...yang 2 liter tadi tu untuk semua orang ye...lagi-lagi pengamal supplemen...lagilah perlu minum air masak...bagi lancar vitamin tu nak masuk ke seluruh badan kita lagipun minum air ni bagus...supaya buah pinggang kita ada pelincir untuk memudahkan proses perkumuhan berlaku...lain post saya akan kongsikan kebaikan minum air kosong

Jadi berbalik pada post ni, apa yang kita boleh buat untuk memastikan air yang kita minum betul-betul bersih dan selamat untuk diminum...adakah dengan minum air mineral yang dijual di pasaran? atau kita menggunakan penapis air yang beribu harganya?

Pilihan saya untuk mendapatkan air yang bersih ialah dengan menggunakan Get Clean Water. Saya dah gunakan selama 2 tahun penapis air ni...bukan calang-calang penapis air tau...penapis air ni mudah dibawa ke mana-mana...tak perlu disambungkan kepada paip atau menggunakan elektrik (tidak perlu dimasak)...macam haritu masa suami saya ditahan di wad kerana patah kaki...pada mulanya saya membawa tumbler berisi air yang ditapis oleh Get Clean Water, kemudian saya sedar, baik saya bawak Water Pitcher saya...lagipun di hospital macam susah je nak dapat air kosong...senang je tadah je air kat paip air, tunggu kejap dan airnya boleh diminum...sangat sesuai untuk dibawa berkelah, semasa banjir, semasa susah nak dapat air bersih...yang lagi best saya boleh tahu bila saya perlu tukar filter air saya...ada bacaan pada penutupnya...saya tak perlu tunggu orang datang servis filter air saya...yang pastinya saya dapat jimatkan kos servis...setiap kali kita beli 1 set get clean water, kita akan dapat 3 filter secara percuma...dan setiap komponen dijual berasingan
dan harganya tak sampai beribu pun...memang sangat practical...post yang akan datang saya akan kongsikan lebih lanjut tentang set get clean water


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit Syikin Hashim Pengedar Shaklee No 1 Anda 0197905220 (whatsapps only) COD BBU, Kempas, Larkin, JB, Singapore Penghantaran ke seluruh Malaysia, Singapore

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen. Jangan serik untuk singgah lagi ke blog ini

Popular Posts

CADANGAN SUPLEMEN UNTUK SEMUA MASYARAKAT

Anti – Aging
Vivix

Anti- Oxidant

Carotomax,Vitamin C, Vitamin E, Vivix

Asma, Sinus (Resdung),Alergik, (Gegata), Ekzema
Alfalfa,Vitamin B Complex, Vitamin C { ( + Herbal Blend) untuk Ekzema}

Set Menyusu
Vita-Lea,Vitamin B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard, PD

Kesihatan Kanak-kanak
Chewable Vita-Lea, Chewable Vitamin C, Omega Guard, Mealshake

Set Pantang
Vita-Lea,Vitamin B- Complex, Vitamin C, Zinc, Vitamin E, ESP,

Set Diabetis
GLA – Complex, Vitamin C, Vivix, Zink, CoQ Health, Vitalea, ESP

Set Gout
PD, Omega Guard, Alfalfa

Set Penggiat Imun
Nutriferon, Vivix, Vit C, coQ Health

Set Darah Tinggi
Omega Guard, CoQ Health, Garlic

Kesihatan Lelaki
Vita– lea, Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard, PD

Wanita Mengandung
Vita– Lea, Vitamin B- Complex, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Omega Guard

Rawatan Kulit
Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, ESP, Ostematrix, Vivix

Set Pengurusan Berat
Lecithin, Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea Mix

Individu Yang Tidak Meminati Tablet atau kapsul
Mealshake, Cinch, ESP, Vivix, Nutriferon

Search