Followers

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Monday, March 9, 2015

TESTIMONI ESP (BENGKAK SUSU, BERTENAGA)




Sambungan...
Lagi testimoni menyusu setelah mengambil ESP...

Hasmulini Abdul Rahman First time jatuhhh cintan betul dgn esp ni masa lepas bersalin anak kelima..masa tu dah nak start keje dan susu badan makin drop..nak taknak saya PAKSA jugak amik set bajet nyusu..esp n alfalfa..sgttt terujaa...lepas minum esp dan buat stok haritu susu makin pekat..dan cepat bengkak susu..kesan terasa masa tu jugak! Alhamdulillah..dan badan rasa lebihh berTENAGA..walaupun lepas nyusu anak badan xmudah menggigil lagi..hihhi..biasanya lepas nyusu anak cepat lapar dan lambat makan akan menggigil ler seluruh badan..huahuaa...
Kesan EKSTRA lagi dah minum bertin2 esp ni kulit makin glowing..xpayah nak tonyoh pape kat muka pun xpe..muka dah macam pakai bedak..hihhi..kulit memang xberminyak..dah jatuh cinta bercinta lagii..dulu kulit muka rasa tebal je kalau xpakai pencuci muka atau pun cream muka pape..skrg no more!! Tengah hari ke malam ke..kulit muka tetap xberminyak..jadi xpayah pakai bedak compact ye..awesome! Esp very special.



Suriati Shaari Pengalaman pertama saya ambil ESP untuk tambahkan susu badan saya... walaupun masa tu anak ke 3 tapi 1st time saya fully breastfeed baby saya.... dalam masa yang sama saya juga nak kurus... saya ambil esp+lecihin+alfalfa... Masha Allah susu saya melimpah ruah. Syukur tak terkata.. Tak ada masalah nak buat stok susu.. dalam tempoh 8 bulan setelah ambil esp dan set kurus... badan saya turun dari 65 ke 58kg tanpa saya sedar... banyak rakan-rakan menegur saya, kulit pun nampak semakin cerah, dan paling ketara dan saya paling suka ialah kulit si puteri saya semakin putih, cerah, gebu. Syukur padaMu Ya Allah kerana ketemukan saya dengan #ESP

Leen Fazlina Bercinta dgn EsP mmg bagai dpt hadiah besar..hihi sbb nape 'hadiah besar' sbb susu bdn alhamdullillah penuh..masa mula2 kenal ngn ESP dlm pntng Qaid bby fisrt..production hmpir drop dan nk ngis je time tu...google apa yg blh bntu dlm production milk xde yg yakin sbb sume mcm jamu/pil asi dan yg was2 je..tnya sume mmber..alhamdullillah roomate masa bljr gtau psl shklee trus roger SID shaklee Fazira Aziz..trus rasa yakin sbb shklee mmg dh lama kat malaysia..mula2 cnsume mcm xlalu..pastu gigih gak demi Qaid sbb mmg niat nk fully bf..everyday cmpo ngn anmum/nestum/vico dan pling best blend ngn strawbery..mmg ohsem..pastu sdr2 bkn je production milk yg tip top tp kulit,tumit kaki n also kulit bby pun mulus..siap ada yg tegur...hihi ni sume penangan ESP lorr..
Mula saat itu ESP dan diriku xdpt dipisahkn hihi..bagai irama dn lagu chewah..smpaila skrg dlm pntng bby num2..dh tau apa yg wajib utk production milk..
ESP!!! Sbb ESP gakla sy trus join as SID SHAKLEE:-)


Sumber Testimoni daripada Group Jutawan-Mamacery 

 SYIKIN HASHIM  919352  0197905220
 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen. Jangan serik untuk singgah lagi ke blog ini

Popular Posts

CADANGAN SUPLEMEN UNTUK SEMUA MASYARAKAT

Anti – Aging
Vivix

Anti- Oxidant

Carotomax,Vitamin C, Vitamin E, Vivix

Asma, Sinus (Resdung),Alergik, (Gegata), Ekzema
Alfalfa,Vitamin B Complex, Vitamin C { ( + Herbal Blend) untuk Ekzema}

Set Menyusu
Vita-Lea,Vitamin B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard, PD

Kesihatan Kanak-kanak
Chewable Vita-Lea, Chewable Vitamin C, Omega Guard, Mealshake

Set Pantang
Vita-Lea,Vitamin B- Complex, Vitamin C, Zinc, Vitamin E, ESP,

Set Diabetis
GLA – Complex, Vitamin C, Vivix, Zink, CoQ Health, Vitalea, ESP

Set Gout
PD, Omega Guard, Alfalfa

Set Penggiat Imun
Nutriferon, Vivix, Vit C, coQ Health

Set Darah Tinggi
Omega Guard, CoQ Health, Garlic

Kesihatan Lelaki
Vita– lea, Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard, PD

Wanita Mengandung
Vita– Lea, Vitamin B- Complex, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Omega Guard

Rawatan Kulit
Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, ESP, Ostematrix, Vivix

Set Pengurusan Berat
Lecithin, Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea Mix

Individu Yang Tidak Meminati Tablet atau kapsul
Mealshake, Cinch, ESP, Vivix, Nutriferon

Search