Followers

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Wednesday, October 22, 2014

[Kisah saya dan shaklee]


Tengok semua orang share pasal kisah masing-masing membuatkan saya terpanggil untuk sharekan kisah saya pula...Kisah cinta saya kepada Shaklee bermula pada Disember 2012 diperkenalkan oleh kakak saya merangkap Mak Shaklee iaitu Kak Azreen Hashim set yang mula-mula saya cuba ialah SET KESUBURAN iaitu Vitalea, Vitamin E, GLA dan Zink...masa tu memang tak tanya banyak, ingatkan kakak saja nak suggestkan almaklumlah saya ngan suami dah hampir 3 tahun berkahwin dan kami belum dikurniakan anak...jadi ingat mungkin ade kawan dia cuba dan berjaya dia terus suggest pada kitorang...lagipun atas dasar percaya cakap doktor...cuba jelah...tak rugi pun mencubakan....lagipun elok juga untuk menyihatkan organ2 dalaman yang kita tak nampak...




Vitamin saya dan suami di JB

vitamin kakak, abang ipar dan anak2 di Damansara Damai

Vitamin Abah, Mak dan adik di Seremban

...Then bila balik di rumah mak di Seremban, wah tersusun produk Shaklee barulah tau yang kakak dah join SHAKLEE dan ajak saya join sekali....dia juga ajak adik and sepupu kitorang join sekali...dan mase tu bila tanya suami izinkan...okla Januari 2013 saya join Shaklee dan masih lagi atas alasan kakak doktor dia lebih tahu pasal ubat2 ni...itu yang nak join...dan lepas makan set kesuburan badan rase lebih kuat...lebih dan sangat bertenaga almaklumlah saya ni tugasnya cikgu tiap hari berdiri panjat tangga nak ke kelas dan selalu stay back di sekolah sampai petang menyiapkan tugasan di sekolah...sampai kadang2 tu tak sedar eh dah pukul 5 petang...dan paling saya suka walaupun saya stay up, pagi besoknya saya akan berasa cergas di sekolah...Pelajar2 akan melihat ke arah saya apabila di kelas, jadi saya tak mahu kelesuan dan keletihan mempengaruhi saya...


Setelah hampir 2 tahun menyertai Shaklee saya dah cuba pelbagai produknya dan sangat berpuas hati dengan hasilnya...bertambah gembira bila dapat feed back yang positif daripada customer dan anak2 Shaklee...Syukur Alhamdulillah saya dapat memberikan nilai tambah kepada mereka... Ya, kami masih berusaha walaupun sampai sekarang kami masih belum dikurniakan zuriat...ada hikmahnya saya ditemukan dengan Shaklee... tapi sebenarnya dalam Shaklee saya mendapat lebih dan lebih lagi selain kesihatan makin baik, duit bonus masuk tiap bulan tanpa pernah tertinggal...ilmu kesihatan bertambah melalui kelas2 yang saya sertai (dan kelas2 ni tiada siapa pun yang memaksa atas kerelaan sendiri nak pergi) dan pertama kali bertemu mata dengan Tuan Nurul Ain (nenek Shaklee) dan Dila Roslan (moyang shaklee) pada Majlis Hi Tea Keluarga Jutawan yang ditaja sepenuhnya oleh PM Cery,


Dengan Master Dila Roslan
 diraikan sebagai Supervisor dalam Motivation Rally...selain saya belajar buat blog, buat pages sendiri dan kemudian mengajar pula buat blog kepada sahabat lain...begitu juga sahabat2 lain tak lokek berkongsi ilmu walaupun masing-masing berlainan mak...
dan yang paling saya sayang akan Shaklee adalah ukhwah yang terjalin antara kami sangatlah akrab walaupun kami jarang berjumpa, hanya berkongsi suka duka melalui WA, FB, blog namun keakraban antara kami terserlah ibarat sebuah keluarga...sahabat yang saling mengingatkan tentang amalan rohani...sahabat yang menaikkan semangat bila saya down...dan tidak hairanlah sebanyak2 group wa yang saya ada, saya hanya berkongsikan tentang suami saya yang accident di Spore dengan group Permata Jutawan, mereka sama2 risau sama2 cuak mendengarkan perkhabaran suami saya...sesungguhnya saya sangat sayang akan ukhwah ini...ia tak dapat ditukar dengan wang ringgit...


Shaklee bukan hanya sekadar supplement:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen. Jangan serik untuk singgah lagi ke blog ini

Popular Posts

CADANGAN SUPLEMEN UNTUK SEMUA MASYARAKAT

Anti – Aging
Vivix

Anti- Oxidant

Carotomax,Vitamin C, Vitamin E, Vivix

Asma, Sinus (Resdung),Alergik, (Gegata), Ekzema
Alfalfa,Vitamin B Complex, Vitamin C { ( + Herbal Blend) untuk Ekzema}

Set Menyusu
Vita-Lea,Vitamin B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard, PD

Kesihatan Kanak-kanak
Chewable Vita-Lea, Chewable Vitamin C, Omega Guard, Mealshake

Set Pantang
Vita-Lea,Vitamin B- Complex, Vitamin C, Zinc, Vitamin E, ESP,

Set Diabetis
GLA – Complex, Vitamin C, Vivix, Zink, CoQ Health, Vitalea, ESP

Set Gout
PD, Omega Guard, Alfalfa

Set Penggiat Imun
Nutriferon, Vivix, Vit C, coQ Health

Set Darah Tinggi
Omega Guard, CoQ Health, Garlic

Kesihatan Lelaki
Vita– lea, Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard, PD

Wanita Mengandung
Vita– Lea, Vitamin B- Complex, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Omega Guard

Rawatan Kulit
Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, ESP, Ostematrix, Vivix

Set Pengurusan Berat
Lecithin, Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea Mix

Individu Yang Tidak Meminati Tablet atau kapsul
Mealshake, Cinch, ESP, Vivix, Nutriferon

Search