Followers

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Sunday, December 15, 2013

Luahan hatiku

Assalamualaikum...
Apa khabar rakan2 bloggers...
Semalam masa saya dan mak tonton tv drama siapa aku di hatimu di tv 1.
Ada satu scene si mak bercakap pada anaknya,
'mak tak sabar nak timang cucu'
Saja mengalihkan perhatian time scene tu...
Sememangnya sy takut kalau mak saya cakap mcm tu dgn saya...
Saya nak jawab apa? Belom sedia, jawapan dahlia lakonan anzalna...atau apa...

Kalau ditanya, siapalah yang kawen taknak anak..
Blom rezeki...Allah Maha Tahu apa yang terbaik untuk hambanya...
Masa dapat tahu adik yg kawen lebih lambat dr saya dh preggy, sy menangis teresak2...gembira mendengar khabar gembira tu tapi dalam masa yg sama rase sayu+sedih...

Setakat ni dah berurut...dah mkn mkanan untuk preggy yg kebanyakannya xsedap yaks...dah jumpa doktor...namun belom lagi berhasil...blom cukup usaha agaknya...

Sekarang, saya seboleh mungkin taknak bertanya pasal anak atau baby kepada kawan2 atau sepupu yang senasib dgn saya...isu ni sensitif bg yg senasib dgn saya...takut sangat akan mengecilkan hati sesapa yg berkenaan...yang mana tahu disebabkan kecik hati, doa saya belum Allah makbulkan. Dan saya juga mewakili kawan2 dan saudara saya yg senasib belum memiliki anak sangat berharap, janganlah org keliling selalu bertanya eh blom ada anak lagi...ataupun kau ni bila nak mengandung...si polan si polan kawin lambat dari kau, dah mengandung, kau ni lambat betul...bla bla bla...kata2 ni sangat mengguris hati kami...tolonglah kami...jangan siksa perasaan kami dgn kata2 ni...apa kata doakan kami moga cepat dikurniakan anak, itukan lebih baek daripada mengutuk kami...

Jodoh, hidup mati, rezeki, anak itukan rahsia Allah...tapi saya takkan putus asa.tentu ada hikmahnya saya menjadi isteri terpilih yg belum bergelar ibu

Skrg ni, sy bertekad nak disiplin ambil set kesuburan shaklee...kita cantikkan dan sihatkan dalaman kita...sekiranya berjaya dgn izin allah, saya nak bantu mereka yg senasib dgn saya dan suami...Ya Allah permudahkanlah urusan kami

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen. Jangan serik untuk singgah lagi ke blog ini

Popular Posts

CADANGAN SUPLEMEN UNTUK SEMUA MASYARAKAT

Anti – Aging
Vivix

Anti- Oxidant

Carotomax,Vitamin C, Vitamin E, Vivix

Asma, Sinus (Resdung),Alergik, (Gegata), Ekzema
Alfalfa,Vitamin B Complex, Vitamin C { ( + Herbal Blend) untuk Ekzema}

Set Menyusu
Vita-Lea,Vitamin B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard, PD

Kesihatan Kanak-kanak
Chewable Vita-Lea, Chewable Vitamin C, Omega Guard, Mealshake

Set Pantang
Vita-Lea,Vitamin B- Complex, Vitamin C, Zinc, Vitamin E, ESP,

Set Diabetis
GLA – Complex, Vitamin C, Vivix, Zink, CoQ Health, Vitalea, ESP

Set Gout
PD, Omega Guard, Alfalfa

Set Penggiat Imun
Nutriferon, Vivix, Vit C, coQ Health

Set Darah Tinggi
Omega Guard, CoQ Health, Garlic

Kesihatan Lelaki
Vita– lea, Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard, PD

Wanita Mengandung
Vita– Lea, Vitamin B- Complex, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Omega Guard

Rawatan Kulit
Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, ESP, Ostematrix, Vivix

Set Pengurusan Berat
Lecithin, Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea Mix

Individu Yang Tidak Meminati Tablet atau kapsul
Mealshake, Cinch, ESP, Vivix, Nutriferon

Search